sobota, 3 maja 2014

Rozdział 5 - allah akbar

*Zejn*
Leżałem pijany i naćpany pod barem, gdym nagle usłyszałem mój dzwonek z telefonu "ZARAZ BĘDZIE EKSPLOZJA JE-E PRAGNIENIA WYBUCHNIE BOMBA O-O ROZWALI NAS NA CAŁEGO JE-E PRAGNIEMY DZIŚ TYLKO TEGO O-O" więc odebrałem.
- Halo? Kto godo? - zacząłem
- Luj-is!
- Co chcesz?

- Bo dzwonił do mnie Nial i powiedział że dzwoniła do niego Kejt i powiedziała że dzwoniła do niej Kęt-all i powiedziała że dzwoniło do niej Danio i powiedziało że dzwonił do niego Lijam i powiedział że dzwoniła do niego Pierdek i powiedziała że dzwoniła do niej eWelonor i powiedziała że dzwonił do niej Hary i powiedział że dzisiaj organizuje dżampreze urodzinową od nowa bo tamta sie nie udała.
- aha. - skończyłem rozmowę
zaraz zaraz... dlaczego do mnie zadzwonili na końcu?! Zabiję ich! #Zejn_bunt Wyjąłem bombę z kieszeni #Allah_akbar!!! poleciałem z bombą gdy nagle zorientowałem się że jestem pijany i naćpany i poszłem spać pod barem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując pomagasz Kejt uzbierać wyścieb na koncert Łan Dajrekszon.

1 kom = 1 frank murzyński